2013-02-14

Z miłością w tle - blog hop candy

Dzisiaj, jak już pewnie niektórzy wiedzą, razem z DT Scrappo świętujemy Walentynki. Z tej okazji każdy z nas przygotował taga z miłosnym cytatem. Ja postawiłam na przepiękny tekst Leśmiana:




Skład: papier Scrappo, stemple (cytat i róża) z Agaterii, wycinanki z maszynki oraz różyczki z WOC.

Jeśli trafiliście tu z bloga angel, to znaczy, że jesteście w dobrym miejscu. Słówko ode mnie to: miłości. A teraz biegnijcie na bloga Scrappo.

Dziękuję za uwagę :)

20 komentarzy:

  1. ciekawy cytat wybrałaś, biorę hasło i pędzę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag wygląda przepięknie.. Piękne kolorki.. Uwielbiam Twój styl :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, nostalgiczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zabawa i świetne prace :):), lecę do początku, tzn. skaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kolory! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle cudeńko wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, uwielbiam poezję Leśmiana! Piękny tag!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji

      Zapraszam po wyróżnienie:
      http://blogowanko-jagodzianka.blogspot.fr/2013/02/piatek-pod-wyzwaniem-na-perowo-ze.html

      Usuń
  8. Ślicznee! :* U mnie nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny tag! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tag w pięknej kolorystyce stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe słowa Leśmiana ubrane w tak cudowne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tag jest cudowny! piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mama już wszystkie elementy układanki :) Dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny tag w moim ulubionym kolorze , piękny cytat :) poskakałam po blogach na których mogłam obejrzeć piękne prace a teraz zabieram słowo i na finisz pędzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest boski i już zapisuję się z ułożonym hasełkiem :)

    OdpowiedzUsuń