2011-08-04

Odtajniam tajne

Nadszedł czas na to, żeby pokazać mój letni projekt- album dla małej Oleńki, dla której powstała również ta ramka. Zdjęć jest baaardzo duuuużo, niestety są kiepskiej jakości, bo robiłam je tuż przed oddaniem, w deszczową niedzielę i nawet program graficzny nie dał rady :/

Okładka to Ulica Ptasia z UHK Gallery, ramka ze scrapińca, alfabet, kwiatki oraz wycinanki.

Strona numer jeden to Ulica Ptasia, ILS oraz stempel Lemonade.

W kieszonkach ukryłam tagi na bardzo ważne informacje :)

A tutaj "wkładka" na zdjęcia z okresu 2 w 1. Wykorzystałam Ulicę Ptasią.

Miejsce na zdjęcie mamy

oraz malucha, tutaj w rolach głównych papier ILS, słówka ze scrapińca i stempel Lemonade.

Tył tak jak i przód, to Ulica Ptasia oraz dodatkowo Cudowne lata.

Miejsce na pierwsze zdjęcie "po naszej stronie", wykorzystałam Ulicę Ptasią oraz tekturowe słówko ze scrapińca.

Tutaj pojawi się pierwsze zdjęcie Oli w domu, wykorzystałam papier z bardzo starej kolekcji ILS.

Dla urozmaicenia, domkowa przekładka, oczywiście ze scrapińca.

Strona nt. pierwszej kąpieli, słowa ze scrapińca oraz papier z Lemonade, drugi kupiony w HobbyCrafcie, niestety nie wiem jakież imię nosi ;)

Tag na zapiski, At the seaside plus Radość Lata.

A tutaj wybieramy się na pierwszy spacer, Ulica Ptasia razy dwa oraz scrapiniec.

Miejsce na zdjęcie z mamą, wykorzystałam Nadziewaną Czekoladę, stempelek z ILS oraz słówko ze scrapińca

oraz z tatą, wykorzystałam niezidentyfikowany papier, stempel z ILS oraz jw. słówko ze scrapińca.

Miejsce na tzw. scenki rodzajowe ;) Ulica Ptasia oraz słowo ze scrapińca.

A tutaj pojawią się zdjęcia z chrztu, w rolach głównych papier z ILS, wycinanki i kwiatki, "chrzest" to scrapiniec.

Skrzydełko ze scrapińca, na którym będzie można umieścić zapiski, wykorzystałam papier ILS,

tutaj również króluje ILS.

Znów miejsce na "scenki rodzajowe", tutaj króluje Mała Księżniczka ze scrap.com.peelu.

Jw., "scenki rodzajowe, Cudowne Lata z GP oraz Ulica Ptasia.

Dwustronny "tag" na zdjęcia- Radość Lata.

Pierwsza zupka- ILS i scrapiniec.

A gdy nadejdzie zima, mała Ola wybierze się na sanki, w roli głównej Śnieżynka ze ScrapPasji.

Pierwsze Święta Oli- Galeria Papieru.

Miejsce na zdjęcia różne- ILS oraz konik na biegunach ze scrapińca.

I znowu "tag", wykorzystałam Color explosion oraz stempel, jedno i drugie to Lemonade.

Tutaj pojawią się różne, bardzo ważne zapiski- Idylla ze scrap.com.peelu.

Mały przerywnik- serduszko i śliczne stópki ze scrapińca.

Druga strona- ILS oraz Lemonade.

A za rok i kilka dni, zapełni się ta strona- Ulica Ptasia oraz słówka ze scrapińca.

Miejsce na zdjęcia różne, papier NN oraz "radość" ze scrapińca.

Strona ze "skrzydłem".

Idylla ze scrap.com.peelu oraz mój ulubiony stempel z Lemonade.

W środku natomiast ILS, Lemonade oraz scrap.com.pl.

Strona na zdjęcia różne- tutaj króluje ILS.

Ostatnie miejsce na zdjęcie- papierowy skład taki sam, jak na pierwszej stronie :)

Okładka z miejscem na dedykację.


Podziwiam wszystkich, którzy dotarli do końca :) Dziękuję za uwagę!!

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny album. Będzie świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycam się, zachwycam się... a jak skończę to zacznę od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niezwykły album, cudnie dopracowany, wspaniale różnorodny - pod względem stylu, kolorystyki, kształtów, papierów. Jest świetny i idę obejrzeć jeszcze raz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu dostałam wytrzeszczu oczu od podziwiania - super

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ale się napracowałaś o_O
    Fajny, radosny album. Bardzo podoba mi się strona z 1 urodzin i sposób wykorzystania wykrojnikowych wycinanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!! Moja ulubiona strona to ta z wielorybem - rozbraja mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chim! Ale super! Mała będzie mieć cudowna pamiątkę, a rodzinka pewnie padła z wrażenia!
    Ściakam

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ jestem pod mega-wrażeniem! album jest niesłychanie pozytywny pod względem kolorystyki, tyle radości, energii, szczęścia, a przy całej tej różnorodności kolorów udało Ci się zachować Twój-jakże specyficzny styl, nieco "starociowatości"-a przy tym romantyczności i elegancji!super! aż się miło oglądało!pozdrawiam i szczerze zazdroszczę umiejętności!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  10. Chim jestem w szoku!
    Przemyślane, dopracowane, bajecznie kolorowe. Każdy temat odpowiednio opracowany. Śliczny ten album i już!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, nadrabiam wakacyjne zaległości. album zrobiłaś przepiękny i dokładnie w takich klimatach, jakie lubię! Zazdroszczę wykonania a właścicielce albumu ;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń