2011-08-01

Różowo i ramkowo

Niedługo moja kuzynka po raz pierwszy zostanie mamą. A jak wiadomo, scrapująca ciocia nie może pozwolić na to, żeby zdjęcie cudnego maleństwa wylądowało w byle jakiej ramce, dlatego w sobotni wieczór zajęłam się tworzeniem tego różowego stworka:

Skład: Romanca z ILS, tildowa dziewuszka, kwiatki oraz wycinanki z dziurkacza i maszynki.

A teraz się pochwalę potrójnym wyróżnieniem, dostałam je od Jagodzianki, Wiewióry i Mocci :*

Zasady wyglądają następująco:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która mnie wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnienia.
4. Przekazać nagrodę do 16 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Podać 7 faktów na swój temat.

Jak zwykle mam problem z punktem numer 4., bo tak "szybko" zabrałam się za to, że pewnie wszyscy wyróżnienie już otrzymali. Dlatego niech się poczęstują nim osoby, które jeszcze go nie dostały :P

Punkt numer siedem:

1. Kocham scrapowanie, teatr i kino.
2. Potajemnie podkochuję się ;) w mistrzu Polańskim.
3. Uwielbiam książki Masłowskiej, mogłabym je czytać bez końca, a szczególnie "Pawia królowej".
4. Nie lubię swoich studiów!
5. Ale za to lubię "Wysokie obcasy".
6. Jestem strasznym cholerykiem.
7. Bez coca-coli nie wyobrażam sobie życia.

Dziękuję za uwagę :*

4 komentarze:

  1. bardzo ładna rameczka :) a Tilda powalająca! w sam wpasowała się w temat ciężarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :* Jeśli chodzi o Tildę, to coś w tym jest, bo moi rodzice też tak stwierdzili :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Stworek" ogromnie sympatyczny, a Tilda faktycznie wygląda na ciężarówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta mamusia na ramce :D Ramka super!

    OdpowiedzUsuń