2014-06-29

Kolory natury

Dzisiaj można spotkać mnie również na blogu Scrapka, na tę okazję przygotowałam, na tabliczce malarskiej, obrazek, którego tło stworzyłam przy pomocy mgiełek i Distressów:






Skład: mgiełki (ta, ta, ta i ta), taśma samoprzylepna, ramka z masy plastycznej, wycinanki z BSa i dziurkacza, tusz kreślarski, ścinki, grafika oraz Distressy.

29.06. to dla mnie bardzo wyjątkowy dzień, jak co roku, obchodzę wtedy swoje urodziny. Z tej okazji więc, chciałabym się z kimś podzielić widocznym wyżej obrazkiem. Jeśli ktoś ma ochotę go przygarnąć, niech da znać w komentarzu.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Piękne tło w kolorze skrzydeł gołębia....To solenizantka przyjmuje prezenty....Życzę zdrówka- tak po moim fachu,nieustającej weny..I żeby potworek umilał kolejne dni i grzeczny był....
    P.S Ja bardzo chętnie się nim zaopiekuję jeśli tylko było by mi dane- ale za chwilkę tu las rąk się pojawi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Asiu :) Buuu szkoda że obrazek tylko jeden. Coś czuję że będzie losowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita kompozycja i obłędne kolory!
    Nieustającej weny, radości tworzenia i optymizmu - życzę!
    Uściski wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle niewykły klimat stworzyłaś na swojej pracy. ;)) Jest po prostu piękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek! Śliczne ma tło :) Wszystkiego najlepszego tak przy okazji :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! :) obrazek piękny, bardzo klimatyczny, bardzo chimerowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu spełnienia marzeń przede wszystkim. I dużo zdrówka.
    Nieostającej weny i mnóstwa czasu na realizacje planów. :D
    A obrazek jest śliczny w pięknych kolorach. Mam już od Ciebie zakładkę i magnes które cieszą moje oczy i chyba szczęście na kolejną Twoją pracę wyczerpałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego!!!
    Obrazek prześliczny, co oczywiste, skoro Ty go zrobiłaś... Jak zwykle piękne, intensywne kolory i świetny dobór dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pokazane, kolory - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają przejścia kolorystyczna na tym tle :) 100 lat w zdrowiu, szczęściu i nieustającej słodyczy :) obrazek, a jakże-chciałoby się mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie tło Ci wyszło ;D podziwiam za te wszystkie przejścia kolorystyczne :)
    i spóźnione ale szczere najlepsze życzenia z okazji urodzin ;* spełnienia marzeń i duuużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam to już nie raz ale ogromnie mi się podoba to jak łączysz ze sobą kolory.. takie Twoje tło po prostu uwielbiam :).. Kompozycja też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń