2014-06-10

Blog Hop




Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego można wygrać bon na zakup stempli o wartości 100zł.
Okazją do zabawy jest wprowadzenie nowego asortymentu, oczywiście wyprodukowanego przez naszą markę - Agateria! 
A są to...tekturowe wycinanki oraz bloczki akrylowe!

Mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze. Jeżeli trafiłeś tutaj z bloga Klaudii/Kszp to oznacza, że znalazłeś się we właściwym punkcie zabawy. Jeśli nie, skocz na początek naszej zabawy TUTAJ.

Zabierz ode mnie słowo:
   spełniania
i skacz dalej, na blog mONAmi.

To nie koniec niespodzianek. Świętuj z nami na facebooku i wygrywaj nagrody!
Zapraszam zatem do zabawy !

52 komentarze:

  1. Dołączam do zabawy,
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrałam słówko i lecę dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ...hop... i jestem tu :) Miłego dnia Chimerko

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwiedziłam ten blog, skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyskoczyłam od Klaudii, skaczę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hop tu, hop tam, zbieram sobie hasła tam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę doczekać się inspiracji z tekturkami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiona skaczę dalej - HOP!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przystanek drugi. Lecę dalej HOPsać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miło było u Ciebie zagościć - skaczę więc dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tu się melduję i lece dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam to hasło, ale lecę dalej zostawiając ślady :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam w ten piękny czas i lecę do mONAmi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zostawiam swój ślad i skaczę dalej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje za fragment hasła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze tu wrócę ponieważ mam teraz za mało czasu by wszystko obejrzeć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. spełniam marzenie pędzę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj na kolejnym przystanku. Chwilkę odpocznę i pędzę dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie życzę spełniania swoich twórczych marzeń! Lecę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozdrawiam w przelocie i biegnę po następny kawałek układanki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugi fragment mam, czas odkryć trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hop, Hop! Skaczę w dalszą drogę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. przesyłam orzeźwiające pozdrowienia i ruszam w dalszą blogową trasę). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  25. Skoczyłam od Klaudii i przesyłam najserdeczniejsze pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Od Klaudii przyszłam do Ciebie po kolejną część Waszej zagadki i biegnę dalej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. na wycieczce misio w teczce...

    OdpowiedzUsuń