2014-06-17

Będzie dobrze!

Jestem urodzoną optymistką, a jedno z moich ulubionych haseł brzmi Będzie dobrze. Teraz powtarzam je bardzo często, bo znalazłam się na życiowym zakręcie. Na pocieszenie i jako przypominajkę skleiłam sobie takiego scrapa, na boskim papierze Craft&You Design:






Skład: papiery Craft&You Design oraz UHK Gallery, tekturka Anemone, uhkowy napis i motyl, primowe zegarki, pasta strukturalna i wycinanki z BSa oraz dziurkacza.

Są zegarki, więc scrapa zgłaszam na wyzwanie:



Dziękuję za uwagę :*

15 komentarzy:

  1. A jak ma być jak nie dobrze?! Piękny, klimatyczny scrap, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Asia. <33 Piękne i mega urocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeliczny scrap. A przesłanie super! :)
    trzymam kciuki, bardzo, bardzo mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie dobrze - musi być! A scrap jest niesamowicie optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcie i piękny scrap :) ja wręcz na odwrót, wieczna pesymistka, wiec może sam ten napis sobie oscrapuję kiedyś, żeby mnie podnosił na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny scrap. będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, będzie dobrze, bo najważniejszy jest optymizm i pozytywne nastawienie :)
    Scrap jest ciepły i wywołał uśmiech na mojej twarzy :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. musi być dobrze! tak na poprawę humoru polecam też takie moje motto - za 22 minuty i 38 sekund będzie niebo! jeżeli nie...? sprobuj jeszcze raz!!!! a scrap - ah Twoje scrapy są nieziemskie, fenomenalnie romantyczny z cudownym zdjęciem ! powala!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny- aż miło się ogląda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanialy jest! A papier faktycznie piekny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie podziwiać Twoich prac!? Nie da się!
    A zakręty zawsze mają swój koniec, bo inaczej żyłoby się w kółko. Odprostuje się...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny scrap i piękne zdjęcie :) ja też tak sobie powtarzam i chyba zakręt zaczyna się powoli prostować :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny scrap :).. iście optymistyczny i na pewno podnosi Cie na duchu ;)... I nie martw się, w końcu.... będzie dobrze :D... Trzymam kciuki żeby wszystko Ci się ułożyło i poukładało tak jak sobie tego życzysz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Scrap jest niesamowity, świetna maska, no i zdjęcie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń