2012-06-05

Na niebiesko z kwiatami

    Dwa wyzwania: Scrap Pasji i Na- Strychu zainspirowały mnie do zrobienia scrapa, moim modelem tym razem został przeuroczy synek kuzynki. Całość powstała na Nadziewanej Czekoladzie ze Scrap Pasji:


Dodałam trochę papierów ILS, CraftHouse oraz Tildy. Kwiatki wycięłam tym wykrojnikiem, pofarbowałam distressami i połączyłam pręcikami z Craftmanii. Szymuś na zdjęciu myśli niczym filozof, dlatego dorzuciłam symbol mądrości- sowę:



Ostatnio moją największą miłością są rozetki: jedna to stempel, druga natomiast pochodzi z tego zestawu:


 Pracę zgłaszam na wyzwania:






Dziękuję za uwagę :*

7 komentarzy:

  1. Cudo oprawione w boskie kolorki. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pomysłowości i jakie ładne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i delikatny LO, kwiaty zrobiłaś wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny...i te rozetki w tle..mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiłaś młodego filozofa - wszystko w wielkiej harmonii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kompozycja i super kolorek :D. Uwielbiam niebieskie.. Piękne kwiatki i dodatki, sówka ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny scrap! Sówka jest boska :D I te rozetki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepiku NaStrychu! :)
    Sowa faktycznie fajnie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń