2011-04-09

Notesy, sztuki dwie

Dzień Kobiet był miesiąc temu, a ja zapragnęłam częściowo się rozliczyć. W świat wysłałam m.in. dwa notesy, które chciałam wszystkim przedstawić:

notes numer jeden powędrował do Artany

właścicielką drugiej sztuki została annamaria323

Skład: papier "niewiemjaki", Chocolafcaffe z ILS, różyczki, wycinanki z dziurkacza i maszynki oraz obrazki z sieci.


I jeszcze informacja o candy, UHK Gallery znów rozdaje śliczności.

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :*

10 komentarzy:

  1. Obie sztuki piękne i smakowicie postarzone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mają swój klimat :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne notesy zwłaszcza ten z ruda kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne notesy. Szczególnie podoba mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne notesy, lubię taki klimat;-)) zdecydowanie przypadł mi do gustu ten drugi;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne e notesy i takie inne klimaty niż dotąd tworzyłaś. Czyżby wiosna Cię troszkę ułagodziła? ;)

    Pozdrawiam ,Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne, te notesy-cudne! takie romantyczny styl!!! pełnia kobiecości,elegancji i wdzięku!pozdrawiam,Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. Notesy mnie urzekły, zwłaszcza pierwszy! Cudne kolor i fantastyczny, retro klimat :)
    Bardzo lubię Twoje notesy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne notesy, bardzo kobiece :))

    OdpowiedzUsuń