2019-08-10

10 lat razem

Dzisiaj mój blog obchodzi swoje 10. urodziny. Z tej okazji chciałabym Wam podziękować za obecność w mojej małej fabryce. Jak co roku, przygotowałam prezent dla jednej osoby, tym razem będzie to jednak coś innego. Rocznica wyjątkowa, więc nagroda też taka musi być, prosto od serca. Postanowiłam, że stworzę album wg wytycznych osoby, która zostanie wybrana spośród komentarzy wyrażających chęć przygarnięcia mojego papierowego potomka :) Na zgłoszenia czekam do końca sierpnia.


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie :*

20 komentarzy:

  1. Wow! 10 lat to szmat czasu, gratuluję Ci i życzę kolejnych dziesiątek! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś cudowny prezent, gratuluję rocznicy i zmilą chęcią się ustawiam w kolejce 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 10 rocznicy bloga i życzę kolejnych takich owocnych rocznic i duzo weny. Bardzo chętnie ustawia się w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy !!! piękna cyferka :) mi jeszcze trochę brakuje do 10-tki.
    Życzę nieustającej weny twórczej i kolejnych rocznic :)
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ja stawiałam pierwsze blogowe kroczki, Ty byłaś już uznaną crafterką. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę, by nadal blogowanie dawało Ci radość!
    To byłby zaszczyt wygrać album Twojego autorstwa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję Kochana! ogrom czasu, prac i twórczości :)
    Pewnie, że bym z chęcią przygarnęła Twoje cudo. Co prawda jedno już mam, ale takich prac nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chimerko, nie mogę wprost uwierzyć, że już 10 lat blogujesz! Jak ten czas leci 😊 A jest to jedno z miejsc, które - jak to się mówi - znam od zawsze 😍 I cieszę się, że przez cały ten czas jesteś aktywna! Życzę Ci mnóstwa weny na kolejne 10 lat 💖 A Twój prezent, jeśli uśmiechnęłoby się do mnie szczęście, niesamowicie chętnie bym przygarnęła 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji tej fantastycznej rocznicy :) Kolejnych takich rocznic życze :) z przyjemnością staję w ogonku po ten albumik, prawdziwa gratka dla tego kto wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rocznica. Dalej twórz i pokazuj:-). Chętnie stanę w kolejce bo piękne rzeczy robisz. Pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 10-lat blogowania i życzę kolejnych takich okrągłych rocznic i mnóstwa wytrwałości w blogowaniu :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super liczba. Życzę kolejnych takowych!!!

    p.s. myslalam,ze mi napiszesz tu o 10rocznicy slubu czy cos jak post otwierałam i w takim szoku byłam :) btw nam 14minęła wczoraj i nie wiem kiedy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, gratuluję pięknego jubileuszu. Życzę Ci kolejny tak twórczych lat, kolejnych świetnych pomysłów i oczywiście dużo czasu na ich realizację. :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! 10 lat to szmat czasu! I blogowego i tak w ogole! Serdeczne gratulacje! Zycze Ci nieslabnacej weny, wielu kreatywnych pomysłow i mnostwa wolnego czasu na ich realizacje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak wyjątkowych urodzin i życzę wielu lat pełnych twórczych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała rocznica JOASIU!!! Gratuluję i życzę kolejnych!!!
    Chętnie przygarnę taki albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Gratulację coraz to rzadziej spotykanej tak wspaniałej rocznicy bloga.
    Życzymy kolejnych wspaniałych lat i dużo czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  17. O jacie 10 lat:). To gratuluję i to bardzo. To jest ładny szmat czasu. Jako Twoja imienniczka za niedługo będę obchodzić połowę twego jubileuszu. Zatem jeszcze raz ogromne gratulacje i życzę kolejnych takich lat:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy.
    Taki cudny prezent, chciałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę wiele takich kreatywnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń