2012-08-16

Pudło!

       A właściwie pudełeczko - mój pierwszy exploding box, namęczyłam się przy tej paskudzie, ale jestem z niej zadowolona (zamawiająca na szczęście również). Na zewnątrz pudełko prezentuje się tak:




A tak wygląda w środku:


Musiało pojawić się coś związanego z "Dirty Dancing", ponieważ Panna Młoda bardzo lubi ten film:


Skład papiery: ILS, CraftHouse - Love Songs, stemple: Agateria, Latarnia Morska. Dodałam jeszcze kilka wycinanek z maszynki i dziurkaczy, różyczek z WOC i taśmę samoprzylepną.

Dziękuję za uwagę :*

19 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie :D.. Idealnie wpasowuje się też w Twój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. motyw z filmu podoba mi sie baaaardzo! całe pudełckzo bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę, że pierwszy raz robiłaś exploding boxa- no cudnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło - prawdziwe cacko :) no i przepiękny środek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w CraftFunie takie fajne szablony i męczyć się nie trzeba :D
    Pierwsze i od razu udane! Ładnie to tak zawstydzać koleżanki po fachu? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej się nie przyznaję, że to pudełko robiłam z szablonu, a i tak się namęczyłam :P

      Usuń
  6. Pudełeczko jest prześliczne, stylowe i bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Twoje rozterki...też nie lubię składać pudełek.Ale na szczęście kochana nic po nim nie widać ,że się tak namęczyłaś..jest świetne i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się... że za co zabiorą się Twoje łapki to wychodzi tak cudnie hahaha.
    Wiem ile kosztował Cię ten box nerwów i powiem Ci kochana, że nic a nic nie widać by było coś nie tak. Bosko i mega klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza paskuda?? a nie wygląda:)) wygląda za to na bardzo dobrze przemyślaną i piękną :) nie dziwię się, że się podobała :) i czy ja tam Patricka Swayze'a dostrzegam? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A doczytałam właśnie, że dostrzegam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna premiera!!! Ładna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhh jakie eleganckie! jest przepiękne! :) te motyle w środku wyglądają zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń