2012-04-17

Like a rose

      Ciekawe jak to jest być różą, zasypiać, gdy jest źle, a budzić się na najpiękniejsze momenty życia? Chciałabym żyć wg takiej różanej filozofii, ale czy będę potrafiła? Żeby o tym pamiętać, zrobiłam sobie różanego scrapa. Całość powstała na Jasnej Stronie Życia TSC: 


wykorzystałam również Niebieskie Mgliste Sny z CraftHouse (to mój ulubiony papier z tej kolekcji) i dużo serwetek, zarówno tych gotowych, jak i z maszynki:


róże wycięłam z moich ukochanych papierów, które powoli mi się kończą, Webster's pages: Postcards from Paris. Dodałam też kilka pięknych papierowych różyczek (zrobiła je dla mnie Beacia):




obowiązkowo musiały się pojawić motylki i perełki:


Są kwiaty, włosy i wiatr, dlatego pracę zgłaszam na wyzwanie Scrapka:



Dziękuję za uwagę i wszystkie komentarze :*

10 komentarzy:

  1. Mmm, jaki piękny i romantyczny LO, a ten wiatr po prostu się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz...a ja pamiętam jak w Oplu broniłaś się rękami i nogami przed perełkami...hehhe.Ale to pewnie wtedy był wynik tego przeziębienia;) śliczny skrap...myślę,że potrafiłabyś być taką różą :) jednocześnie wielkie dzięki za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! świetna praca:) super dopasowana do wyzwania! widzę że już na dobre polubiałaś LO - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chimerku kochany patrzę znów na LO w Twoim wykonaniu i kolejny raz oniemiałam :)
    Wszystko sobie cudnie skomponowałaś i ta kolorystyka jak marzenie. Każdy dodatek jest jak najbardziej na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozLOsowałaś się i bardzo się z tego cieszę, bo rewelacyjne scrapy serwujesz :D a ten pomysł z doklejeniem kwiatków przestrzennych do tych wyciętych z papieru super jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. ha, bardzo podoba się mi ta różana filozofia, chociaż trochę jest związana z pójściem na łatwiznę. c'nie? :)
    Cudowny scrap, super odzwierciedla różany żywot :)

    OdpowiedzUsuń