2012-02-25

Wiosna po raz enty

  Jak większość, ja też czuję, że wiosna przyjdzie za chwilę, a może już nawet jest, tylko nie zdążyła się jeszcze rozpakować? Oby, bo zimna mam dość. Z wiosną w sercu jakiś czas temu pocięłam najnowszą kolekcję TSC. Oprawiłam zdjęcie z zeszłego lata (tak, za wakacjami też bardzo tęsknię), jedno z moich ulubionych, przede wszystkim ze względu na okoliczności w jakich zostało zrobione. Całość powstała na papierze Ogród Życzliwości:


do tego dołożyłam elementy wycięte z mniejszych papierów- Twórcze Marzenia i Bordery oraz z wersji 15x15- Najpiękniejsze Chwile oraz Powiedz Coś Miłego. Dorzuciłam jeszcze troszkę perełek w płynie, tildowe papierki oraz wycinanki:


Dziękuję za uwagę :*

9 komentarzy:

  1. słoneczna taka tu jesteś :) świetne LO!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne. takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kwieciste i radosne LO, a Twoje zdjęcie śliczne, takie masz na nim rozmarzone spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym zdjęciu przypominasz mi trochę Julkę z tego serialu TVN,ale to komplement bo uważam,że dziewczyna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak uważasz, to jest to najpiękniejszy komplement, dziękuję :*

      Usuń
  5. Śliczne LO! Nie dziwię się, że zdjęcie to bardzo lubisz - piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie nie mogę - Chim w takich radosnych kolorach!!!! cudny scrap i kompozycja bardzo mi się podoba;
    a Kochanek z poprzedniego posta to już kompletny odlot, słów mi brak ...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie i sliczna dla niego oprawa :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcie i pięknie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń