2011-10-16

Romantyczny komplet niekompletny

W piątek przeżyłam swój pierwszy (i mam nadzieję, że ostatni ;)) Dzień Nauczyciela, jednocześnie był to mój ostatni dzień w szkole, bo od jutra znowu będę uczennicą, a właściwie studentką. Na pożegnanie z panią polonistką, dzięki której w gimnazjum wcale nie było tak strasznie, nie wiem skąd te przerażające historie o gimnazjalistach, ja się z nimi świetnie dogadywałam, przygotowałam dziękczynną kopertówkę:

Skład: podstawa to tildowy papier ze Scrapgalerii, do tego K&C Flora&Fauna ze sklepu Scrapek.pl, pojawiły się jeszcze wycinanki z BSa i oczywiście kwiaty z WOC z kropelką Primy.

A do tego dorzuciłam przepiśnik, który powstał dawno temu:

Skład: papier ILS, wstążka, obrazek z sieci oraz napis ze Scrapińca.

Dziękuję za uwagę :*

3 komentarze:

  1. Kopertówka świetna,a przepiśnik uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, piękna kopertówka, a przepiśnik wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka wyszła uroczo z Tildowych papierów! Przepiśnik słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń