2019-09-22

Zimowa zawieszka

Do Bożego Narodzenia jeszcze dużo czasu, jednak w scrapbookingowym świecie wszystkie przygotowania zaczynają się dużo wcześniej. Ja też postanowiłam już wystartować i skleiłam zimową zawieszkę. W jej centrum umieściłam tekturową ramkę, którą zembossowałam na biało i delikatnie potuszowałam brązowymi tuszami, następnie posadziłam w niej rogatego jegomościa, któremu towarzyszą różne zimowe akcesoria. Cała praca powstała z papierów Piątku Trzynastego, a dokładniej, z kolekcji Christmas Treats:










Skład: papiery P13., miszmaszowe tekturki, Distressy, puder do embossingu, biała farbka oraz dodatki z masy plastycznej.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Śliczna🙂 ja wczoraj znalazłam rękawiczke od Ciebie, ale nie wiem jak to się stało, że leżała pośród książek🙂 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się klimatycznie :)
    Ten papier od P13 jest niesamowity! A Ty go fajnie wzbogaciłaś świątecznymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczna jest, kryje w sobie ten magiczny bożonarodzeniowy czar... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zawieszka! Cudne sa te papiery P13! Po obejrzeniu Twojej pracy od razu zachcialo mi sie takich samych!

    OdpowiedzUsuń
  5. bawet nie wiedziałam, że oni mają taką piękną kolekcję, oj kusisz! cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka, świetnie skomponowałaś wszystkie elementy, tekturowa ramka jest jak wisienka na torcie :)
    A wiesz, że ja jeszcze nie zrobiłam w tym roku ani jednej kartki świątecznej? Jak nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiew świątecznego klimatu :) Przeurocza zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam czekam najdłużej, jak się da :D Ale sklepy z roku na rok zaczynają coraz wcześniej, niedawno jeszcze chociaż czekali do listopada, a teraz już w kilku sieciówkach świąteczne klimaty! Ale wiadomo, w rękodziele potrzeba więcej czasu na przygotowanie sezonu, więc trochę bardziej rozumiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza :)
    Ja jeszcze czekam, jakoś jest jeszcze za mało jesiennie, aby myślec o świętach :)

    OdpowiedzUsuń