2019-09-15

Wakacyjne wspomnienia

Zainspirowana wyzwaniem na blogu sklepu Scrapbooking Shop, wyciągnęłam zdjęcie z wakacji sprzed dwóch lat (z jednego z najpiękniejszych miejsc, jakie kiedykolwiek miałam przyjemność odwiedzić - Chrissi Island) i postanowiłam je oscrapować. Powstało wakacyjne LO (dopiero pierwsze w tym roku - skandal!!), które prezentuje się tak:


Z tablicy zainspirowały mnie zdjęcia muszelek i wody oraz odcienie niebieskiego i żółtego:






Skład: papiery Mintay (kolekcja Paradise), wycinanki z BSa oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Śliczna praca, ja jeszcze w życiu żadnego Lo nie zrobiłam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe LO, radosne, słoneczne ... i czego więcej chcieć :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w ogóle zrobiłam dopiero jedno LO ;) To dopiero skandal ;)
    Twoje LO jest takie, jakie powinno być lato-słoneczne, radosne i pełne koloru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap !!! Wyszło cudnie i przestrzennie ! Brzegi pięknie wytuszowane ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jest cudowny! Rewelacyjne tło i wszystkie dodatki odzwierciedlają klimat Twojego wspomnienia:) Przy okazji zachęciłaś mnie do scrapowania, dawno nie popełniłam LOsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap świetny, taki kolorowy i radosny! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka radosna i wspaniała ...aż zatęskniłam za tym ciepłem :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie 😍 bardzo wakacyjne, czyli idealnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wakacyjnie! Gorąco się robi oglądając Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie wakacyjne :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń