2018-12-22

Świąteczna skarpeta

Grudzień leci naprawdę szybko, za kilka dni zaczniemy świętowanie, więc pora pokazać ostatnie już ozdoby bożonarodzeniowe. Przedstawiam Wam świąteczną skarpetę w kratkę, ozdobiłam ją kwiatami, zarówno tymi "3D", jak i wyciętymi z papieru. W kompozycję wplotłam też miszmaszową tekturkę - uroczy banerek z serduszkami. Całość oczywiście potuszowałam brązowymi tuszami:








Skład: papiery P13., miszmaszowa tekturka, Distressy, wycinanka z BSa oraz wstążka.

Dziękuję za uwagę i życzę Wam zdrowych, radosnych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :*

19 komentarzy:

  1. Cudowna, rękawica od Ciebie już dekoruje moją sypialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo mnie to cieszy, dziękuję ♥

      Usuń
  2. Naprawdę efektowna ozdoba! Zdrowych,spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. zudna praca :) Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skarpeta :) Wesołych Świąt Chimerko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! Kolorki świąteczne i od razu robi się nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownych rodzinnych, błogosławionych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ozdoba, przecudnie ją skomponowalas, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna skarpeta!
    Pozdrawiam poświątecznie, niech atmosfera świąt jeszcze długo unosiła się w Twoim domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i niebanalna ozdoba. Pięknie dobrałaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawieszka :) Uwielbiam motyw czerwono-zielonej kraty w pracach świątecznych. I nie tylko w pracach. Na przyszłe święta to sobie chyba kupię kocyk w taką kratę :D

    OdpowiedzUsuń