2018-12-08

Magia Świąt

Dawno nie robiłam świątecznego scrapa, dlatego postanowiłam to zmienić. Wyciągnęłam zdjęcie mojej siostry z zeszłorocznej sesji świątecznej, którą zrobiła nasza zdolna kuzynka, wybrałam bazowy papier i przystąpiłam do najprzyjemniejszej czynności, czyli do układania wszystkich dodatków. Podstawą kompozycji zostały moje ulubione serwetki, w wolne miejsca natomiast poupychałam papierowe różności, swoje miejsce znalazła tam też piękna miszmaszowa koronka. Tak prezentuje się całość:






Skład: papiery Mintay, miszmaszowa tekturka, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Scrapa zgłaszam na wyzwanie ScrapAndMe:


Dziękuję za uwagę :*

23 komentarze:

  1. Fantastyczna praca :) Przepiękna świąteczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny,świąteczny scrap:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndME.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna magia świąt...uroczy scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudne, te papiery są magiczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca :) Ja też bardzo lubię tę miszmaszową koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie oscarpowałaś zdjęcie siostry!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Fajnie tak patrzeć na kolejne zdjęcia Twojej siostry na pracach :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny scrap, ile tu detali :) Wszystko cudownie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam w planie świąteczne LO ... a u ciebie już takie ciepły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I wyszło iście magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny, mega świąteczny! Będzie cudowna pamiątką dla tej młodej damy;-) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wykonany scrap, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny scrap. Pomimo, że dzieje się na nim tak dużo i tak zdjęcie najbardziej przykuwa uwagę i to jest cudowne :) Przepiękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny scrap !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcie pięknej siostry pięknie oprawione :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny, świąteczny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie oprawiłaś zdjęcie. Pięknie i delikatnie.
    Asiu, niech w Nowym Roku spełniają się wszystkie Twoje marzenia i plany.
    Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego, twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak cudnie!!! Podziwiam!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj, wzięłam się i ja za świątecznego scrapa... nawet ten sam papier do niego wybrałam. Ale... leży i czeka... na przyszły rok :) Za to zrobiłam sobie świąteczny album.
    Bardzo klimatyczny layout i fantastyczna fotka! To spojrzenie hipnotyzuje!

    OdpowiedzUsuń