2018-09-22

Z konwaliami

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mocno postarzoną kartkę ślubną. W jej centrum umieściłam papierową serwetkę, na którą przykleiłam prześliczną ramkę z konwaliami. Całość ozdobiłam kwiatami, wstążką oraz listkami wyciętymi maszynką, wszystko oczywiście musiałam potuszować brązowymi Distressami. Tak właśnie prezentuje się dzisiejsza bohaterka:






Skład: papiery - UHK Gallery i Craft O'Clock, miszmaszowa tekturka, kwiaty z WOC, Distressy oraz wstążka.

Dziękuję za uwagę :*

17 komentarzy:

  1. Śliczna :) wyglada jak lekko przydymiona :) ma klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! Cudowne cieniowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna!

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie karteczki lubię! Vintagowo i klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszła!!! Wspaniale wkomponowałaś tekturkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimat vintage w najlepszym wydaniu;-) Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki, ramka i cała kompozycja:) Do tego pięknie postarzona, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka z konwaliami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie postarzona, romantyczna i cała Twoja ta kartka, Chimerko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza praca:)Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, mocno postarzona, dzięki temu zyskała fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuuper :) ta tekturka całkiem nie jak tekturka wygląda a jak wspaniała grafika. Efekt mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, w Twoim stylu, z niezwykłym klimatem!

    OdpowiedzUsuń