2018-09-11

Dżungla na patyku i urodzinowy finał

Akcja przedłużenia wakacji trwa. I chociaż w poniedziałek musiałam już wrócić do pracy, to jednak głową jeszcze trochę jestem na wakacjach. Żeby więc wpasować się w TE klimaty, chciałabym Wam dzisiaj pokazać kawałek dżungli, którą umieściłam na patyku i wysłałam do kogoś bardzo fajnego :)










Skład: papiery UHK Gallery i P13., wycinanki z BSa oraz Distressy.

Pora zakończyć urodzinowe świętowanie. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie życzenia i miłe słowa, sama nie wierzę, że to już 9 lat, ciekawe ile jeszcze wytrzymam, oby jak najdłużej!
A teraz czas na najważniejsze, chodzi oczywiście o moje urodzinowe małe co nieco, które poleci do autorki komentarza nr 17 (mama podała liczbę), a jest nią Olenkaja. Gratuluję, podeślij mi proszę swój adres na maila - fabrykachimer@onet.pl

Dziękuję za uwagę :*

23 komentarze:

  1. Gratulacje dla OLI :)dziękuję za zabawę :) dżungla na patyku jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarujesz tropiki :) pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja dżungla oczywiście kojarzy mi się z lizakiem (mam ochotę na coś słodkiego :-)
    Gratuluję Oli

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię te twoje "lizaki" ;)
    no i gratki dla zwycięzcy zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje tropikalne klimaty są SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest! 100% wakacyjny klimat :) Taki kawałek tropikalnego lata zachowany na później.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te Twoje "patyczaki" :) Ten z flamingiem każdego dnia cieszy moje oczy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale radosna praca, będzie cieszyć oczy w jesienne, smutne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł. Ja też mam problem z powakacyjnym powrotem do rzeczywistości :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł :) podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za dobre i bardzo użyteczne informacje, jest to bardzo interesujące, uwielbiam wszystkie rzeczy, którymi się dzielicie i widzicie swoją piękną kreatywność Dziękuję, że dzielicie się z innymi.
    ธรณีพิบัติภัย

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato w pełni w Twojej papierowej dżungli! Cudna praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow ale niespodzianka! Dziękuję pięknie!! A patyczkowa jungla niesamowita ���� Oleńka_ja

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na ozdobę na patyku !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny projekt!

    Pozdrawiam
    Ewa
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Buzia się sama uśmiecha jak się patrzy na tą kolorową dżungę;-) Gratulacje dla Oli!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dżungla jest obłędna i kogoś baaardzo ale to baaardzo cieszy :) zwłaszcza że coraz ciemniejsze dni za oknem :)

    OdpowiedzUsuń