2017-09-15

Morska ramka i urodzinowy finał

W niedzielę wróciłam z urlopu, ale dopiero teraz doszłam do siebie. To zdecydowanie były wakacje mojego życia - słońce, przyjaciele i zimne drinki, odpoczęłam jak nigdy.
Żeby tak brutalnie nie odrywać się od wakacyjnych klimatów, chciałabym Wam pokazać drugą ramkę na morskie wspomnienia córeczki mojej kuzynki:








Skład: papiery - Magiczna Kartka i UHK Gallery, wycinanki z BSa, dziurkacza, tekturki, perełki w płynie, Distressy oraz sznurek.

Dziękuję wszystkim za udział w urodzinowym przyjęciu mojego bloga, czas na finał. W zakończeniu zabawy pomógł mi Potworek, który wyciągnął karteczkę z numerem 13, pod nim kryje się komentarz Panny Totti, której gratuluję i proszę o podesłanie adresu :)

Dziękuję za uwagę :*

15 komentarzy:

  1. Śliczną ramkę zrobiłaś.
    Gratuluję Pannie Totti.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna rameczka, a ja przegapiłam jakoś post z urodzinami :( przepraszam, ale juz się poprawiam i życzę Ci wszystkiego twórczego, nieustającej weny, mnóstwa frajdy przy papierach ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ramka, idealna na wakacyjne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczka jest cudowna! Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rameczka, gratulacje dla Agi 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta ramka w super marynarskich klimatach! Gratulacje dla Panny Totti! Niezłe cukierasy zgarneła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną rameczkę zrobiłaś!!! Te papiery idealnie pasują do tej tematyki!!!
    Gratulują zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, idealna na wakacyjne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie ramki cudne :) Ta będzie doskonała do jakiegoś szalonego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę na ramkę piękną i jedyne co mi przychodzi do głowy to krótkie stwierdzenie: JA CHCĘ WAKACJE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ramka na piękne wspomnienia :) Morskie klimaty zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwa trzynastka to ja! :D Dziękuję ślicznie :* Rameczka śliczna :) Biegnę pisać na priv.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwie nadmorsko się zrobiło. ;) Fantastycznie wyszła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca, idealna na zdjecia z wakacyjnych wojaży.

    OdpowiedzUsuń