2017-09-23

Egzotyczna ramka

Za oknem szaro i mokro, żeby więc jakoś rozjaśnić dzień, wyciągam ostatnią już ramkę na wakacyjne zdjęcie córeczki kuzynki. Na pracy, jak widać niżej, króluje Piątek 13., ostatnio coraz częściej romansuję z tymi papierami:


Wybrałam moje ulubione wakacyjne motywy - flaming, ananasy, muszelki i boskie liście:


Skład: papiery P13., wycinanki z BSa, Distressy, muszelki z masy plastycznej oraz perełki w płynie.

Ramkę zgłaszam na wyzwanie ScrapAndMe, zainspirowały mnie kolory oraz gorący klimat moodboardu:



Dziękuję za uwagę :*

18 komentarzy:

  1. fantastyczna, cudne energetyczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne efekty tego romansu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna strona, świetne, soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle klimatyczna praca, jak zawsze: dopracowana i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jak ja uwielbiam Twojee prace!! Wyszło świetnie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna rameczka z moim ulubionym flamingiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się, że to już miłość. Śliczna rameczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jak Karolina, zakochana jestem w tym flamingu :) Rameczka z niepowtarzalnym urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna.Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń