2017-08-17

Urodzinowy box

W końcu udało mi się skleić kolejne eksplodujące pudełko, drugie w mojej papierowej karierze. Powstało na 60. urodziny pewnej bardzo fajnej pary, prezentuje się tak:




A tak wygląda jego wnętrze:


Na samym środku umieściłam słoik z kwiatami i takimi różnymi uroczymi dodatkami:






 I jeszcze każda ozdobiona ścianka z bliska:


Skład: papiery - Lemoncraft i UHK Gallery, wycinanki z BSa, Distressy, kwiaty, tekturki, wstążka, dodatki z masy plastycznej oraz papierowa słomka.

Dziękuję za uwagę :*

15 komentarzy:

  1. Cudowny BOX, taki ciepły i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękny pomysł ze sloikiem! :-) no i dzieki Tobie odkrywam, jak swietnie pasuje ten brązowy tusz do lazurowego papieru :-) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box :) Słoiczek to super patent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudowny. a ten środek taki oryginalny mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie postarzony! Miło się ogląda! Słoik się tam zmiescił? Muszę kiedyś spróbować,bo zawartość można zmieniać w zależności od adresata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny boxik i świetny pomysł ze słoikiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie go ozdobiłaś!!! Słoik jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, piękne kolory jak zawsze uroczo przybrudzone, słoik w środku świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny boxik, podobają mi się tuszowania 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda tworzysz! Pomysł ze słoikiem jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pudełko, a najbardziej urzekł mnie ten słoiczek w środeczku super pomysł:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny. Twój drugi, a ja jeszcze nie robiłam. I nie zrobię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny! Pomysł ze słoiczkiem na środku mnie urzekł. ;)

    OdpowiedzUsuń