2017-06-28

Another Day In Paradise

Na razie lato nas, a przynajmniej mnie, rozpieszcza, korzystam więc z pięknej pogody i leżakuję sobie na słońcu. Później w moim rozgrzanym mózgu siedzi jedno: plaża, palmy i pyszne drinki. Z takimi gorącymi myślami skleiłam obrazek, który poleciał do pewnej bardzo sympatycznej osoby. Mam nadzieję, że razem z nim dotarło słońce i piękna pogoda:






Skład: papiery UHK Gallery, ecoliny (ta i ta), mgiełka (ta), pasta strukturalna, agateriowa maska, wycinanki z BSa, motylki oraz Distessy.

Dziękuję za uwagę :*

10 komentarzy:

  1. Wow, piękne tropikalne klimaty :-) czuć słońce, zapach kwiatów i wakacyjny luzik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda na dworzu sobie gdzieś poszła, ale na pewno przysłaaś mi pogodę Ducha!!! Dziękuję Ci za ten piękny prezent :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny letni obrazek!!! Wspaniale oddałaś klimat jaki obecni panuje za oknami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo :) Świetna praca :) Iście wakacyjna, przywołuje na myśl słońce i wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, bardzo podoba mi się kolorystyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie trochę tak... nostalgicznie :)
    Może to ta kolorystyka -
    ale podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, kolorowo i bardzo soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie letni. Piękne kolory wybrałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie kolorowo i ciepło zrobiło się dzięki Twojej pracy. :)

    OdpowiedzUsuń