2012-07-01

Sobota

  Sobota, dla mnie i dla mojej siostry, zaczęła się dość wcześnie, bo już o 5:47 siedziałyśmy w pociągu do Warszawy, a jeszcze wcześniej zdążyłyśmy zawrzeć zlotową znajomość, na peronie wypatrzyłam, modniej byłoby napisać wypaczyłam, dwie przemiłe osoby- Arte Banale i jej córkę, razem dotarłyśmy do celu :) Przed wejściem- tablica ogłoszeń:









Kawałek Scrapińca:



Scrapowy wypas i minisesja na trawie, Gosia- Gretta,  Ewa- Yvette, Kasia- Pasja Kati, ja i moja siostra:


Skład prawie jw., tylko zamiast mojej siostry pojawiła się Beacia:





Spotkałam kilka znajomych osób, udało mi się zrobić zdjęcie z Galaxią:




Przy scrapkowym stoisku:






 Niestety mało zdjęć zrobiłam, ale przynajmniej wiem, nad czym muszę popracować w przyszłym roku ;) Udało mi się wygrać najnowszą kolekcję papierów CraftHouse i bon w stempell&kartoon (mój zielony zegarek przyniósł mi szczęście). Wydałam kupę kasy (dobrze, że dzień przed miałam urodziny ;)), naoglądałam się różności, żałuję tylko (nie liczę małej ilości zdjęć), że zabrakło mi odwagi, żeby porozmawiać z niektórymi dziewczynami, tak już mają chimery, lubią siedzieć same w domach i bardzo się wstydzą. Chciałabym jeszcze na końcu baaardzo podziękować Arte Banale, Hogacie, Magdzie M., Basi, pani Halince, Beaci, Greci, wszystkim, z którymi mogłam zamienić chociaż słówko i oczywiście organizatorom za odlotową imprezę!!

11 komentarzy:

  1. Ja żałuje, że nie pogadałyśmy dłużej i nie zrobiłyśmy wspólnej fotki, ale i tak bardzo mi było miło Cię poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu! Dobrze że mam daleko do Warszawy, bo bałabym się o mój portfel :D Strasznie dużo stoisk! Fajnie, że w Polsce mamy coraz większy wybór jeśli chodzi o wszelkiej maści "przydasie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja żałuję, że mnie tam nie było:( również chętnie bym Cię poznała:) ale za rak już będę. Pozdrawiam - Asia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się cieszę, że znów się spotkałyśmy :) Pozdrawiam ciepło jeszcze z Warszawy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki i faktycznie te wszystkie słodkie rzeczy na zlocie kusiły na maksa, pozdraiwam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spotkanie. Zazdroszczę Ci tego zlotu. Do tego tyle fajnych osób spotkałaś! Takie sławy scrapowe!

    Pozdraiwam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jakie mamy ładne zdjęcie trawnikowe :) Pozdrawiam i ściskam pozlotowo!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buziak kochana...dziękuję za towarzystwo i przepraszam,że tak mało miałam czasu na rozmowę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. HA! To już teraz wiem, kto miał taką czadową ozdobę we włosach :)) Szkoda, że tak późno się skapnęłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie było posiedzieć sobie razem na tej zielonej trawce, podziwiać i zmacać Twoje scrapy.
    Ściskam
    P.s. Kradnę 2 zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie było spotkać się i pogadać "na żywo" :)
    Do zobaczenia w przyszłym roku - mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń