2011-05-21

Kartki różne, kwadratowe i podłużne

Tak jak Kochanowski tworzył pieśni i fraszki przez całe swoje życie, tak ja tworzę kartki, zawsze gdy jestem w domu i spędzam twórczo czas, musi powstać chociaż jedna.


Zostałam poproszona o kartkę komunijną, wyszło trochę okołokomunijnie, bo nie miałam żadnych dodatków w tym klimacie.


Skład: Ślubna Tęcza ze Scrappasji, różowa wstążka, oraz wycinanki z dziurkaczy.


Ta natomiast powstała, bo zachciało mi się czegoś w jasnych kolorach.


Skład: Herbaciany Ogród z ILS, obrazek z Galerii papieru, stempel ze scrap.com.peelu, kwiatek- margarytka to tak jak stempel, scrap.com.pl, do tego różyczka, kremowa wstążeczka i wycinanki.

Motylkową karteczka to efekt wyzwania, które sama sobie wymyśliłam. Pod choinkę dostałam od siostry motylkowy wykrojnik i jakoś nigdy nie było okazji, żeby go użyć, więc wybrałam opcję "na siłę" ;)

Skład: papier niewiadomego pochodzenia, motylek wycięty w Herbacianym Ogrodzie z ILS, do tego różyczki, oraz wycinanki z maszynki, które tym razem królują.

Brązowa też ma swoją historię. Z Galaxią umówiłysmy się na wymianę, ja jej wysłałam wycinanki z maszynki, a ona mi cudne kwiatki robione na szydełku. Gdy tylko je zobaczyłam, postanowiłam, że chociaż jednego muszę wykorzystać.




Przyszedł czas na ostatnią, która powędrowała do pewnej cudownej osoby. Tak się składa, że ta kartka pasuje na wyzwanie Twórczego Pokoju, który obchodzi swoje pierwsze urodziny, więc zgłaszam ją, jeśli jeszcze się załapię.

Skład: głównie papiery z ILS, co z resztą, to nie wiem, do tego wstążka i kwiatek.

Dziękuję za uwagę!

10 komentarzy:

  1. Ohoho! Ależ wysyp kartkowy! Widać, że to lubisz :) Najbardziej spodobały mi się dwie ostatnie - brązowa za kolory, a urodzinowa za pomysł i optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Najbardziej podoba mi się druga i czwarta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak dużo :)) Podoba mi się każda, styl Chimerkowy pełną gębą :D I zdjęcie po prawej śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile prac :)) Najbardziej podoba mi się ślubna z ptaszorkami :) chociaż właściwie każda jedna praca przypadła mi do gustu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wszystkie. A najbardziej podoba mi się druga.
    Rewelacyjne zdjęcie profilowe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wiadomych powodów ostatnia moja faworytka:))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatnia jest super - ascetyczna i elegancka, i do tego kolory - mało kto ma odwagę używać czerni, a to akurat jeden z moich ulubionych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne Twoje kartki - Ty zresztą iwesz, że lubię ich klimat ;)

    Fajny banerek zrobiłaś sobie!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję :*
    Dorotko, to bardzo ciemny brąz, nie czerń, którą zresztą też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam drugą i trzecią kartkę - taki styl i kombinacja kolorystyczna to jest to, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń