2011-03-31

Kochająca kartka

Gdy tylko zobaczyłam mapkę, stwierdziłam, ze muszę wziąć udział w wyzwaniu Craftmanii. Co więcej, od samego początku byłam pewna, że kartka będzie czerwona i trochę w walentynkowym klimacie. No i zrobiłam ją, a teraz biedna leży i czeka na moment, w którym moje serce mocniej zabije. Jeszcze dłuuuugo sobie poczeka...a może nie? :D Skład: papier Love&Merry z ILS, scrapińcowe serduszko zdistressowane i oglucone, kraciasty ćwiek z Craftmanii, stempelek "kocham" z ILS, do tego jeszcze wycinanki z maszynki, serwetka oraz wstążeczka.

Koniec miłości, czas na słodkości, a dokładniej w scrapkach:

8 komentarzy:

  1. haha! fajnie by było, żeby się szybko przydała :) ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wcale nie będzie czekała długo. Oprócz tego jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! lubię krateczki i takie kartkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, żeby jak najszybciej doczekała się szczęśliwego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowa :D Bardzo mi się podoba, ma taki swój klimat :) Oby szybko znalazł się ktoś, kto będzie mógł ją przygarnąć, szkoda, żeby się kurzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, nie przeładowana, taka w sam raz i do tego te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka, bardzo romantyczna . Moze nie bedzie musiala tak dlugo czekac

    OdpowiedzUsuń