2020-03-08

Powiew wiosny

Też macie tak, że jak zaczynacie się w końcu odgrzebywać i wydaje się, że jest ok, że wena dopisuje,  że jesteście ze wszystkim na bieżąco, to nagle coś spada z nieba? Na mnie ostatnio spadło najgorsze i naprawdę ciężko się z tego pozbierać, kilka tygodni temu pożegnaliśmy naszego ukochanego dziadka. Nagle w moim życiu zabrakło osoby, która była w nim od mojego urodzenia, a od kilkunastu lat mieszkała ze mną w jednym domu. Zostało tylko puste miejsce przy stole, pusty fotel. Dlatego ostatnio najlepiej czuję się w pracy, tam moja głowa zajęta jest innymi sprawami. W domu też staram się czymś zająć, z tego powodu uciekam w swoje hobby - scrapbooking, próbuję się powoli z tego wszystkiego wygrzebać
Przed nami jedna z najpiękniejszych pór roku, dla mnie nie będzie tak wesoła, jak zawsze. Mimo wszystko, jakoś przyjemnie skleja mi się wiosenne prace. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z nich - wielkanocną kartkę. Te leśne klimaty udało mi się stworzyć dzięki przepięknym papierom ZoJu Design i  miszmaszowym tekturkom:








Skład: papiery ZoJu Design, miszmaszowe tekturki (ramka i trawa), wycinanki z BSa, Distressy oraz naklejka.

Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, zajączek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a Wonderful card Chimera !! love the rabbit the flowers, and the so fantastic design. Great colours too.
    I wish you a very nice day, big hugss
    Caty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zawsze po burzy w końcu wychodzi słońce... Smutek po stracie ukochanego dziadka nie zniknie, ale stanie się znośny... Dobrze, że praca i hobby odciągają Twoje myśli ku spokojniejszym stanom ducha :)
    Kartka jest śliczna, taka Twoja :) Jestem fanką tych tuszowań :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, taka w stylu retro, bo trochę postarzona, potuszowana, jakby przybrudzona. Piękna kartka z charakterem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasja to wspaniała rzecz bo w niej najlepiej ukoić smutek w taki pozytywny sposób - ja zawsze tworzę najlepsze prace "w smutku" - trzymaj się kochana i mnóstwo słońca na co dzień ... pamiętaj ona jest z tobą "na zawsze" tylko inaczej :)

      Usuń
  6. Śliczna karteczka!!! Wiosnę już czuć za oknem i na Twojej karteczce również :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka z zajączkiem i oczywiście z cudownym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi przykro, ściskam i tulę wirtualnie oraz życzę mnóstwa siły, jest na pewno ciężko, czas zaleczy ranę, dobrze, ze masz odskocznie... Kartka wyszła bardzo klimatyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi przykro, przytulam wirtulanie i potrafię sobie wyobrazić co czujesz :( u mnie jakiś czas temu był taki przykry czas pożegnań (nagle zmarł teść, który zawsze był okazem zdrowia - więc jego śmierć zaskoczyła wszystkich). teraz drżę o moje dwie babcie - są w okolicach 90 i jedna z nich coraz bardziej podupada na zdrowiu. Teraz strach o nią wielki.
    Piękna kartka, dobrze jest mieć pasję, bo daje ukojenie w trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, przytulam mocno :******

    OdpowiedzUsuń