2019-12-11

Świąteczny minialbum

Święta Bożego Narodzenia to jeden z najpiękniejszych okresów w roku. Niestety zeszłoroczne były dla nas bardzo smutne, dwaj członkowie naszej rodziny ciężko zachorowali. Dziadek na szczęście wrócił do zdrowia, a mój kocur, jak już wiecie, niestety odszedł na początku roku. Dlatego postanowiłam, że tegoroczne Święta muszą być naprawdę ciepłe i wyjątkowe, tym bardziej, że nasza rodzina wzbogaciła się o dwie nowe osoby - pieska Józia i kocurka Wojtusia. W Boże Narodzenie na pewno powstanie u nas dużo zdjęć, więc skleiłam sobie minialbum ze świątecznych torebek. Jeśli macie ochotę zobaczyć, jak powstawał albo nawet stworzyć coś podobnego, to zapraszam Was na stryszkowego bloga:
















Skład: papiery P13., wycinanki z BSa, Distressy, kwiaty WOC, papierowa słomka, sznurek, tekturki, naklejki oraz ramka z masy plastycznej.

Dziękuję za uwagę :*

17 komentarzy:

  1. Początkowo myślałam, że to jest kartka okolicznościowa... a to taki piękny album ! Album z torebek to świetny pomysł !!! Chętnie zgłębię tajniki jego powstawania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny album. Niby taki mały i niepozorny a tyle niespodzianek w sobie kryje. Cudnie to wymyśliłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, wypasiony :) a te Twoje bukieciki różyczkowe-uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny :) Bardzo mi się podoba :)
    Mam swój zaczęty, ale nie mam kiedy zabrać się za ukończenie go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że Dziadek wyzdrowiał, bardzo przykro natomiast kocurka :( Album piękny, jak zawsze cudowna praca <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny albumik, wprowadza w świąteczny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny album, misterna robota:) życzę wspaniałych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi, dlaczego tylko podziwiam takie albumy 😂😂😂 Boziu, ile przy tym pracy! W życiu bym nie powiedziała, że to album na torebkach ;) Jest boski 😍 I jest na bank na mojej liście zatytułowanej "Kiedyś zrobię, ale muszę mieć czas i miejsce na rozłożenie tych wszystkich rzeczy" ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny albumik - teraz tylko zapełnić go zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny ten album! Tyle w nim wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny,z przyjemnością ogladałam szczegóły i szczególiki,bo to one tworzą całość.Niech te święta będą wesołe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Albumik wygląda przeuroczo, jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny albumik, po prostu idealne miejsce na pamiątkowe zdjęcia :). Każda strona wyjątkowa. Cieszę się, że dziadek wrócił do zdrowia i przykro mi z powodu kotka. Życzę Ci kochana, żeby tegoroczne święta były pełne radości, miłości i zdrowia dla Ciebie i wszystkich Twoich najbliższych. W Nowym Roku natomiast spełnienia marzeń i dużo twórczej weny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny albumik na świąteczne, pamiątkowe zdjęcia. Doskonała pamiątka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocze maleństwo. Na takiej niedużej powierzchni zmieściłaś tyle wspaniałości :)
    Mam nadzieję, że święta minęły dokładnie tak, jak sobie założyłaś. Uściski dla nowych członów rodziny :*

    OdpowiedzUsuń