2019-10-29

Zakochane łabędzie

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę, którą przygotowałam do publikacji i kompletnie o niej zapomniałam. Biedna, leżała sobie na dysku już od końca sierpnia, teraz w końcu nadszedł jej czas! Skleiłam ją z papierów Piątku Trzynastego, a dokładniej z kolekcji Truly Yours i jak na typową kartkę ślubną przystało, jest jasna i romantyczna, a jej głównym motywem zostały dwa zakochane łabędzie:






Skład: papiery P13., wycinanki z BSa, kwiaty z WOC, skrzydełko z masy plastycznej oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

7 komentarzy:

  1. Łabądki są przesłodkie ! Karteczka wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantyczna jest bardzo, ale jasna to ona już przed sklejeniem nie była 😂 Żartuję 😂 Jestem fanką Twoich tuszowań. Moje czasem żyją własnym życiem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle-nastrojowa,unikalna,romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! I taka bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyka na najwyższym poziomie i piękny temat :)

    OdpowiedzUsuń