2019-09-20

Romantyczny album

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś, czego tu dawno nie było, czyli album. W sierpniu moja koleżanka poprosiła mnie o zrobienie albumu dla jej znajomych. Żadnych wytycznych mi nie dała, więc postawiłam na romantyczne klimaty. Wybrałam papiery Piątku Trzynastego, a dokładnie kolekcję Truly Yours, dodałam kilka tekturek, naklejek, wycinanek, wytuszowałam, no i niżej można zobaczyć, co z tego wszystkiego powstało:
























I jeszcze kilka szczegółów:


Skład: papiery P13., naklejki, wycinanki z BSa i dziurkaczy, różne tekturki, stempel oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Kochana! Jaki piękny i klimatyczny album :) te motylki świetnie się komponują i podoba mi się strasznie słoiczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem całkowicie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a so Wonderful álbum !! Those papers are really gorgeous, and love every detail.
    I wish you a very nice weekend
    Big hugs, Caty

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę cudnie😍 Będą mieli wspaniałą pamiątkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny album! Świetnie skomponowałaś papiery i dodatki :) Wyszedł wyjątkowy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnoscią wszyscy zachwycali się tym albumem. Jest wyjątkowy! Trafnie dobrałaś tekturki do papierów.A tymi papierami w balony muszę się zainteresować,są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo romantyczny... pięknie go skomponowałaś. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie sytuacje są najtrudniejsze: kiedy klient nie wie, czego chce i kiedy wie dokładnie, czego chce :) Bez wytycznych poradziłaś sobie bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń