2014-03-02

Diabelska róża

Jeśli macie ochotę zmierzyć się z czymś po raz pierwszy albo jeśli coś jest Waszą słabą stroną, koniecznie zajrzyjcie na scrapgangowego bloga i przyłączcie się do wspólnej, diabelskiej zabawy
Zawsze brakowało mi cierpliwości, żeby własnoręcznie sklejać kwiatki. Dopiero to wyzwanie zmotywowało mnie do skręcenia, a właściwie ukręcenia, czegoś kwiatopodobnego, co w miarę dobrze wygląda. Moją brązową, poskręcaną różę umieściłam na tagu:






Skład: papier UHK Gallery, mgiełka, dodatki z masy MS, tekturka, uhkowy motyl oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

21 komentarzy:

  1. Tag, jak zwykle - klimatyczny, róża - cudnie skręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diabelsko dobrze wyszła Ci ta róża. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł wspaniale, zwłaszcza róża;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz, że wystarczy Ci parę elementów i wychodzi cudo :)
    A róża pięknie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest! A kwiatek wyszedł mistrzowsko, mimo że tego nie lubisz robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny tag! A kwiat- niesamowity :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chimero Twój komentarz sprawił mi nie tyle przyjemność, co rozkosz :* Tym bardziej, że Twoje prace podziwiam od dawna :) Kwiatek genialny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo! o rany! kosmicznie piękny ten tag!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta róża! Ależ Ty zdolna jesteś!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne turkusowe,przytuszowane tło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tag świetny! Kolorystyka zachwycająca!
    Kwiat wyszedł Ci wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róża i turkus pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róża urocza, całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Róża robi wrażenie, a to tło! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajecznie wyszedł Ci ten kwiat :) Na tagu prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle tag zachwyca prostotą i kolorami ;) U Ciebie wszystko jest takie intensywne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Róża bardzo udana, zdecydowanie jest różą pełnowartościową, a nie produktem różopodobnym ;) piękny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tag wyszedł ślicznie a ta róża jest niezwykła. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zobaczyłam na blogu scrapgangu i specjalnie tu zajrzałam,żeby Ci pogratulować tego taga,bo jest po prostu zarąbisty!!

    OdpowiedzUsuń