2013-05-06

Etnograficznie

W Scrapgangu ruszyło kolejne wyzwanie - etnograficzne. Miałam z nim mały problem, bo nie wiedziałam, jak podejść do tematu. Aż w końcu wymyśliłam sobie zakładkę w indiańskich klimatach. Strasznie namęczyłam się przy sznurkach i piórkach, ale w końcu wyszło tak, jak sobie zaplanowałam :)




Skład: papier Studio 75, stemple różne, pióra, sznurek, koraliki oraz Distressy.

Chciałabym Wam wszystkim podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem :*

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Śliczna jest! Już ją widziałam stronie scrapgangu i od razu wpadła mi w oko. Bardzo trudne wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Fajnie wymyśliłaś z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie udało Ci się oddać indiański klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Rewelacyjne te stemplowane wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna zakładka! A te piórka! A co czytasz ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już daaaawno przeczytane - "Good night, Dżerzi" ;)

      Usuń
  6. Piękna! Z resztą u Ciebie wszystko jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna!!! W sam raz do czytania powieści O Winnetou! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się kolory, fajnie wyszło, duża ta zakładka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna,piórka bardzo do Ciebie pasują bo Ty z wyglądu to taka indianka jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna! przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna :) bardzo indiańska :) fajnie wymyśliłaś z tymi piórkami :)

    OdpowiedzUsuń