2011-06-12

"Opowiem wam....

....kto ze mną tak

Ostatnio spędza najmilszy czas

Krucha blondynka zawsze na tak..."

Razu pewnego najlepsza na świecie Monia wyciągnęła mnie na, uwaga, Bal Polonisty! Pasowałam tam jak nie powiem co do czego, ale trzeba przyznać, że impreza się udała i do teraz ją wspominamy. W tę magiczną noc powstała kupa zdjęć, jedno, moje ulubione, postanowiłam oprawić. Siedziałam nad tym scrapem pół dnia, przekładałam, dokładałam, aż w końcu wyszło to, co chciałam. W dodatku tak się z nim związałam, że od razu powiesiłam go sobie na ścianie. Jest tak, jak lubię, zielono i trochę wiejsko, bo ja strasznie tęsknię za swoją wsią, już się nie mogę doczekać wakacji, wtedy Gród Kraka wymienię na rajską Gostomię. Jako, że ta praca dużo mówi o mnie, a nawet mnie przedstawia, zgłaszam ją na najnowsze wyzwanie Scrap Cafe.


Skład: cudowne;) Cudowne Lata 04 z Galerii Papieru, ramka ze Scrapińca zdistressowana i ostemplowana, do tego wycinanki z dziurkacza i z maszynki: gałązka, listek, motylek oraz zawijasy, poza tym udział wzięły różne kwiatki, różyczki, w tym jedna ze scrap.com.peelu, półperełki oraz stempelek.
Dziękuję za uwagę!!

8 komentarzy:

  1. super praca! piękne zdjęcie i slicznie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny scrap :)) Musisz być bardzo pozytywnie zakręcona :) - to widać!

    Jejku, ja tu kończę polonistykę, a nigdy na żadnym Balu Polonisty nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna praca!:) bardzo, ale to bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny skrap! Cały wypełniony jest radością :) Widać, że świetnie się bawiłaś i w trakcie imprezy i w czasie tworzenia :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten bukiet na dole naprawdę robi takie "wiejskie" wrażenie w jak najbardziej pozytywnym sensie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota!!! i jakie optymistyczne dziewczyny! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napatrzam się z zachwytem w ten trzynasty dzień czerwcowy - pozdrawiam cieplutko c.H...

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetna ramka! te wycinanki w kratkę są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń