2020-02-10

Kartka znad morza

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę w morskich klimatach, jaką ostatnio skleiłam. Jej główną ozdobą jest kompozycja kwiatowa, którą dodatkowo ozdobiłam miszmaszowymi tekturkami. Dodałam koronkową rozetkę, zembossowaną na biało, a także jedną z jesiennych traw, oba elementy potuszowałam na brązowo. Tak prezentuje się moja dzisiejsza bohaterka:








Skład: papiery - UHK Gallery i Mintay, miszmaszowe tekturki, kwiaty z WOC, Distressy oraz wycinanka z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Cudowny morski klimacik :) nieustannie zachwycam się Twoimi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, nic tylko się nią zachwycać. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest, jaki fajny ten "wydarty: efekt na środku

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale skomponowane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, w cudownych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, ta cudna kompozycja kwiatowa wspaniale ją zdobi i przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten format kartki widywałam w wielu odmianach, ale żeby z rozdarcia wyglądały muszelki, to pierwszy raz :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to na pewno znad morza ? Kartka jest cudna, cudna, cudna !!! Wszystko przemyślane i tworzy piękną całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń