2019-12-05

Z gwiazdką

To już ostatnie chwile na tworzenie kartek świątecznych, które w najbliższym czasie powinny ruszyć w świat. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z nich. Skleiłam ją ze świątecznych papierów P13., a ozdobiłam kwiatami i oczywiście miszmaszowymi tekturkami. Wykorzystałam tu gwiazdkę z Kompletu gwiazdek świątecznych oraz gałązkę dzikiej róży. Na końcu całość pochlapałam białym tuszem. Moja kartka prezentuje się tak:






Skład: papiery P13., miszmaszowe tekturki, kwiaty z WOC, biały tusz, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Kochana! Ale fajne tło, piękna gwiazda i dodatek w formie kwiatów. Ogólnie pięknie to wygląda. przesyłam gorące uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka, pieknie ukwiecona i przydymiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, chlapania dodają jeszcze więcej zimowego nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ty potrafisz tak pięknie połączyć wzory i kolory.
    Karteczka jest śliczna, cieplutka i pełna świątecznego uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z gwieździstym drzewkiem jest fantastyczny.
    Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wychodzą kartki świąteczne na craftowym papierze.Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna,tą gwiazda jest fantastyczna 🤩

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna, te chlapania dodają jej lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna kolorystyka, dzięki niej jest w Twojej kartce tyle ciepła i radosnego klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń