2019-11-04

Z Mikołajem

Ostatnio dotarły do mnie piękne miszmaszowe nowości, tak bardzo mnie oczarowały, że postanowiłam coś z nimi skleić. Bożonarodzeniowe klimaty wychodzą z każdego kąta, więc stworzyłam świąteczną zawieszkę. Bazę zrobiłam przy pomocy urządzenia We R Memory Keepers, okleiłam ją uroczą kolekcją Mintay, z tych papierów też wycięłam różne dodatki, którymi ozdobiłam pracę. Na końcu wkomponowałam w całość prześliczną i bardzo delikatną tekturkę z zestawu Świąteczne wisiorki. Całość, tracydyjnie, poszarpałam nożyczkami i potuszowałam brązowymi Distressami:








Skład: papiery Mintay, miszmaszowa tekturka, Distressy, wycinanki z BSa oraz biała farbka.

Dziękuję za uwagę :*

9 komentarzy:

  1. Przecudowna praca i ten niepowtarzalny klimat Twoich prac...magia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, uśmiecha mnie od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny świąteczny proporczyk! Też się przymierzam do takiej dekoracji i z przyjemnością podglądam Twoją propozycję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna! I ta cudowna tekturka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na Twój proporczyk chce mi się już świat. Prześliczny jest. :)

    OdpowiedzUsuń