2019-08-04

Turkusowo z wiankiem

W miniony czwartek moi rodzice gościli na pewnym weselu, na ostatnią chwilę, bo szewc bez butów chodzi, skleiłam im kartkę. Koniecznie chciałam, żeby znalazły się na niej inicjały młodej pary. Wymyśliłam więc sobie, że umieszczę je w ramce, a właściwie w delikatnym wianuszku, który lekko potuszowałam brązowymi Distressami:








Skład: papiery UHK Gallery, miszmaszowa tekturka, wycinanki z BSa, domek z masy plastycznej, biała farbka oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się budka dla ptaszków w tej kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA karteczka Joasiu!!! Turkusowy kwiat przykuwa wzrok i dodaje dużo uroku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka :) Bardzo podoba mi się twój vintage styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolorystyka, magiczna kartka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje tuszowane kartki i jestem dumna, że mam jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam talent i jeszcze tak na szybko. I jeszcze taki uniwersalna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kompozycja, wcale nie widać, że jest robiona na ostatnią chwilę. Wszystko pięknie przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem rzeczy robione na ostatnią chwilę wychodzą fajniej, niż te przemyślane i planowane całymi godzinami :) Kartka jest urocza. Nie sądziłam, że domek tak wiele zyska przy tuszowaniu, a Ty całkowicie go odmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, bardzo shabby chic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, klimatycznie do zakochania:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza kartka, cudny ten domek:)

    OdpowiedzUsuń