2019-06-22

Złoto i brąz

Niedawno kupiłam sobie modne ostatnio woski i postanowiłam je przetestować. Moim królikiem doświadczalnym została stokrotkowa ramka, kiedy już odpowiednio ją wymazałam i potuszowałam, zbudowałam wokół niej kompozycję kwiatową. Tag był już prawie gotowy, gdy stwierdziłam, że w tle czegoś mi brakuje, dlatego też umieściłam tam potuszowaną brązowymi tuszami tekturkę - kółka i owale. Całość prezentuje się tak:






Skład: papiery UHK Gallery, wycinanki z BSa, róże z WOC, woski, miszmaszowe tekturki, dodatki z masy plastycznej oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

22 komentarze:

  1. Pięknie Kochana! I jaka opinia z pracy z woskami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ Super sprawa, moja kolekcja na pewno będzie się powiększać :D

      Usuń
  2. Wygląda bajecznie... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość prezentuje się cudownie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tonacja! Nie pomyślałabym, że ta ramka jest wywoskowana - pewnie dopiero na żywo widać jakie efekty daje ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, chyba się skuszę na zakup wosków

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to się pięknie prezentuje, wooow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klimat Twojego taga wspaniale się prezentuje:) Pozdrawiam słonecznie 💛

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tag :) A jakie woski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Woski, których użyłam to Prima Art Alchemy Metallique - Finnabair.

      Usuń
    2. Jakoś nie mogę się do nich przekonać. Fajnie pachną, mają piekne kolory, ale jakos nam nie po drodze ;)

      Usuń
  10. Super! Brąz i złoto to zawsze świetny zestaw a ten tag w Twoim wykonaniu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed chwilą zachwycałam się kartką z konikiem, a teraz znów jestem zachwycona tagiem. Asiu nie masz serca, szczęka mi ciągle opada przez Ciebie i co ja zrobię jak nie wróci na swoje miejsce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja do wosków jakoś jeszcze nie nabrałam przekonania, ale patrząc na twoja prace trudno im się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń