2019-05-16

Album o przyjaźni

Dzisiaj wyciągam coś, co powstało jeszcze w kwietniu, ale jest to dla mnie coś bardzo ważnego. To album, skleiłam go dla mojej przyjaciółki, która przeprowadziła się za granicę. 
Na bazę wybrałam pięknego Bazyla z Eco Scrapbooking, a jeśli chodzi o papiery, to padło na niezwykle klimatyczną kolekcję Mintay Papers. Na okładce zbudowałam kompozycję z serwetki, kwiatów i dodatków z masy plastycznej, całość prezentuje się tak:




W środku, wśród różnych papierowych i tekturowych wycinanek, umieściłam nasze zdjęcia z różnych imprez i wyjazdów. Niektóre karty natomiast zostawiłam puste, żeby nowa właścicielka mogła tam powklejać wybrane przez siebie fotografie. Nie pokazuję wszystkich stron, bo ich klimat jest taki sam, jak reszty:


















Skład: papiery Mintay, baza albumowa z Eco Scrapbooking, różne tekturki, wycinanki z BSa, wstążka, dodatki z masy plastycznej, kwiaty z WOC oraz niezastąpione Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. Piękny album. Papiery rzeczywiście klimatyczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo nostalgiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wonderful album !! really gorgeous with so lovely papers.
    Wish you a very nice day,
    Big hugs, Caty

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna pamiątka, piękne wspomnienia :) i najważniejsze- wspaniała przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega, super kolorystyka, piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pamiątka. Przyjaciółka na pewno była nim zachwycona, bo z pewnością na żywo jest jeszcze piękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album :) Bardzo podoba mi się rozmieszczenie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, bardzo fajny klimatyczny, no i taki twój :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały album jest wspaniały, ale moją uwagę szczególnie przykuł konik morski w wianku kwiatków. Czy ten wianuszek to jest tekturka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Tak, to tekturka, a dokładnie ta:
      http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Komunijny-wianuszek/516

      Usuń