2019-02-03

W bieli

Zniknęłam na miesiąc, a wszystko przez wielką tragedię, która spotkała mnie na początku stycznia. Po długiej i ciężkiej chorobie odszedł mój najukochańszy przyjaciel, mój najwspanialszy kocurek. Przeżyliśmy razem osiem najpiękniejszych lat, ale niestety przyszedł taki czas, że trzeba było się pożegnać, najlepszy lekarz w okolicy nie był w stanie pomóc, drogie leki też nie. Bardzo tęsknię za moim Selmą, serce mi pęka, ale wiem, że czeka na mnie za Tęczowym Mostem i kiedyś znowu się spotkamy, a wtedy nic nas już nie rozdzieli. Z myślą o Nim, jakiś czas temu, skleiłam tego białego taga:










Skład: miszmaszowe tekturki, brokat, wycinanki z BSa, Distressy oraz ramka z masy plastycznej.

Dziękuję za uwagę :*

23 komentarze:

  1. Ślicznie biało i z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, bardzo Ci współczuję, to musiało być bolesne. Niestety,samo życie...
    Tag przepiękny, spokojny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko wygląda. Przykro mi z powodu twojego kota. :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro z powodu Twojej straty, tak wyszedł cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro Joasiu.... z pewnością będziesz tęsknić za nim...
    Piękny tag stworzyłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielki smutek... posyłam moc ciepłych myśli.
    Tag cudowny! Aż mi się zachciało coś białego wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się smutkowi, który wypełnia Twoje serce...
    A tag jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję. Niestety takie pożegnania znam z autopsji. A jeszcze jak dochodzi zegnanie przez dzieci to tragedia jeszcze większa. Chwilowo się pocieszam, że nasze zwierzaki mamy młode to będą z nami długo.3maj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tag jest zachwycający! I nic więcej nie napiszę, bo mogę sobie tylko wyobrażać jak wielki smutek Cię spotkał.. współczuję bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag jest cudowny. Współczuję straty kociego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tag, współczuję straty kocurka:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi przykro, współczuję:( A tag jest przepiękny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi przykro :(
    Pięknie upamiętniłaś swojego kocurka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam uczucie po odejściu takiego przyjaciela i całym sercem jestem z Tobą 😐.

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, bardzo Ci współczuję straty przyjaciela. Mocno przytulam. :*
    Tag jest prześliczny, bardzo delikatny i wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam wszystkim dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Chimerko przytulam mocno. Współczuje bardzo <3 Tag mówi wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci współczuję, wiem, jak boli taka strata. Przytulam.
    A tag piękny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pożegnania zawsze są trudne. Piękną pamiątkę stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. <3 :( da mnie początek roku też był mega dołujący, nagle straciliśmy bliskiego członka rodziny, to był koszmar, jeszcze długo się nie pozbieram ;(

    OdpowiedzUsuń