2018-11-22

Świąteczny banerek

Bożonarodzeniowe klimaty pochłonęły mnie całkowicie. W wolnych chwilach siedzę i sklejam świąteczne kartki oraz różne ozdoby. Tym razem stworzyłam banerek z sarenką. Najpierw wycięłam z tektury bazę, okleiłam ją pięknymi, świątecznymi papierami ScrapAndMe, a następnie ozdobiłam różnymi dodatkami. Wykorzystałam moją ulubioną miszmaszową ramkę, liściastą serwetkę i inne papierowe wycinanki, a także shaker box, który zrobiłam sama, pierwszy raz w życiu ;) Czekam teraz na grudzień, żeby w końcu wywiesić ten mój banerek:










Skład: papiery - ScrapAndMe i  Mintay, miszmaszowa tekturka, wycinanki z BSa oraz Distressy.

Banerek zgłaszam na wyzwanie:


Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Cudowny banerek i ma okienko shaker, tym bardziej mi się podoba bo uwielbiam te małe okienka z cekinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny banerek, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. klimatyczna praca - z przyjemnością zawiesiłabym ją u siebie na drzwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała masa pracy , ale efekt niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny banerek!!! Wspaniale skomponowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow jestem pod wrażeniem, piekna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Śliczny banerek i niesamowicie dopracowany, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Ta karteczka z sarenką to całkiem moje klimaty !!! Tyle się dzieje na tej kartce - to lubię !!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudnie to wygląda! A do shaker boxa się od dawna zabieram i jakoś mi ciągle nie po drodze :) Ale może się wreszcie zmotywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale radosny banerek Ci wyszedl! Jednak czerwony kolor nawet w malym wydaniu na swiatecznych pracach robi swoje! I ten jelonek na srodku jest obledny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny banerek :) Też bym niecierpliwie czekała na grudzień, posiadając taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudny banerek uwielbiam twój styl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ile tu pięknych szczegółów...

    OdpowiedzUsuń