2018-10-22

Skrzydlaty domek

W tym roku wcześniej postanowiłam zacząć bożonarodzeniową produkcję, tym bardziej, że z każdej strony producenci kuszą pięknymi, świątecznymi skarbami. Jako pierwszy powstał świąteczny domek, któremu wyrosły skrzydła - magia Świąt już działa ;)




W kompozycję upchnęłam miszmaszowe rozetki, które zembossowałam na biało i lekko potuszowałam brązowym tuszem:




















Skład: papiery Mintay, miszmaszowe tekturki, wycinanki z BSa oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

19 komentarzy:

  1. O raju, ależ tam się dzieje :) fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny skrzydlaty domek! Śliczne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kompozycja!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie się na to patrzy ... od razu jakoś tak ciepło się robi na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny i bardzo oryginalny pomysł!!! I fantastyczne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna świąteczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, też ostatnio pomyślałam, że może czas już na świąteczne prace. Twój skrzydlaty domek jest piękny! Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to śliczne !!! Tyle szczegółów !? Jak Ty to zrobiłaś !? Naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jaki piękny jest...cudownie go ozdobiłaś :) Magia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i bardzo oryginalna w formie ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. To dopiero wyjątkowa praca! Piękna, pomysłowa, świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysłowo z tymi skrzydłami! Świetny jest ten domek :)

    OdpowiedzUsuń