2018-06-22

Słoneczne lato

Dzisiejszy wpis jest dla mnie wyjątkowy, a to dlatego, że właśnie zaczyna się moja przygoda z Miszmaszem Papierowym. Na tę okazję skleiłam słonecznego scrapa z moją najmłodszą siostrą - Potworkiem, która, nie wiem kiedy, nagle zamieniła się w pyskującą nastolatkę. Na szczęście na zdjęciach nadal ładnie wychodzi. Jej uroczą fotografię umieściłam na słonecznym papierze, wśród kwiatów oraz wycinanek:


Scrapa ozdobiłam koronkowymi rozetkami, które najpierw zembossowałam na biało, a następnie lekko potuszowałam brązowymi Distressami:








Skład: papiery Mintay, miszmaszowa tekturka, wycinanki z BSa, Distressy, puder do embossingu oraz naklejka.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Ale już duża Panna z Twojej siostry :) Scrap piękny! Uroczy i z nutą nostalgii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zarówno siostra jak i praca, ja też mam takie jedno wyjątkowe zdjęcie, które planuje wkrotce omediowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca!!! Cudownie wykorzystałaś wspaniałe papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap, ile tu się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szałowy efekt! Uwielbiam koliste formy na scrapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowa robota :) fantastyczna i bardzo radosna praca :) śliczna panieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną siostrę!!! Cudowny scrap!!! Świetne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  8. I modelka i praca prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca! Cudownie letnie kolory!!!

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie jest śliczne :) A oprawa to mistrzostwo :) Mówiłam, że jestem Twoją fanką :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ dziewczęco, delikatnie i romantycznie... Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kompozycja, super kolory, wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń