2018-05-19

Ślub w kwiatach

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na bloga sklepu Artimeno, gdzie mam przyjemność być gościnną projektantką i inspirować w najnowszym wyzwaniu. Temat zabawy jest bardzo na czasie, należy stworzyć ślubną pracę, na której znajdzie się co najmniej pięć kwiatów. Ja przygotowałam LO, umieściłam na nim zdjęcie ze ślubu mojej kuzynki:






Skład: papiery - UHK Gallery i Piątek 13., wycinanki z BSa, papierowe motyle, pasta strukturalna, agateriowa maska oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

18 komentarzy:

  1. Przepiekne LO, cudowna pamiątka :) wspaniała inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca- bardzo podoba mi się ten element kompozycji z rozdarciem papieru i wystającymi z niego kwiatuszkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna oprawa zdjęcia, a te wycinane kwiaty uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja. Lo rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się to biało-czarne zdjęcia zgrało z pozostałymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY!!! Ślicznie go ubrałaś kwiatami!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne LO :) dziękuję za udział w mojej zabawie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne :) Bardzo mi się podoba nastrojowość :) i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu woooow! Super pomysł z tym rozdarciem i umieszczeniem tam kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, delikatnie i romantycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, cudowna gra kolorów i dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Romantycznie i z klasą - piękny layout :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna lekkość tak ważnego przecież momentu :)

    OdpowiedzUsuń