2018-04-11

Wiosenne wytłaczanie

Też tak macie, że bardzo chce Wam się coś zrobić z papieru, ale jak siadacie w swoim twórczym kąciku, to nagle wszystkie pomysły i chęci uciekają? Ja, niestety, ostatnio mam tak często, dlatego postanowiłam się zmobilizować jakimś wyzwaniem. Padło na zabawę w Artimeno, odkurzyłam dawno nieużywany folder do embossingu, wyciągnęłam ulubione Distressy i skleiłam wiosennego taga






Taga zgłaszam na wyzwanie:


Skład: kwiaty z WOC, Distressy, wycinanki i "wytłaczanka" z BSa oraz wstążka.

Dziękuję za uwagę :*

23 komentarze:

  1. WSpaniały, róża niebieska boska :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow !!! Jest naprawdę fajny. Piękne kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pocieniowany a wytłoczenia wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny, świetny wzór i bajeczne kolorki, Ty tymi distressami to czarujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tag :) Nie widać twórczych problemów - pięknie wytłoczony, taki przestrzenny :)
    Ja ostatnio mam inaczej - pomysły mam, nawet czas by się znalazł... ale jakoś nie moge się zebrać i czas przecieka mi między palcami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaki cudowny wytłoczony tag...i te kolory...bajka! Mega pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, pastelowy, te kwiatuszki robią ogromne wrażenie, dziękuję Ci bardzo za dołączenie do naszego wyzwania, pozdrawiam Joanna DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca ,a króliczki jakie mają fantastyczne ,przydługie uszaki.Kolorki bardzo Twoje ale i w moim guście również!

    OdpowiedzUsuń
  9. bajeczne tło, do tego piękne kwiaty, jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to, mi zawsze najlepsze pomysły przychodzą do głowy w najmniej odpowiednich momentach, a jak siądę do stołu to pustka w głowie :) a tag wyszedł extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory, a całość wyszła bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest! Fajne tło zmajstrowałaś z tego braku natchnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny tag! Nabrałam ochoty na wytłoczebiw czegoś 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Embossing, tak go mało ostatnio w naszych pracach. Piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń