2017-12-18

Wymiana tagowa w TDZ

Czas wrócić do świątecznych klimatów, dlatego dzisiaj wyciągam choinkowego taga. Jakiś czas temu wzięłam udział w tagowej wymianie zorganizowanej przez Towarzystwo Dobrej Zabawy, miałam wielką przyjemność być w parze z Jagodą. Co pięknego od Niej dostałam, możecie zobaczyć tutaj, a mojego taga, z choinką zrobioną wg przepisu Tores, zostawiam niżej:






Skład: papiery - UHK Gallery, GP, P13., Distressy, cekiny, kryształki, koronka, perełki w płynie oraz wycinanki z dziurkacza i BSa.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Śliczna choinka- powiedziałabym bardzo Twoja.Niezaprzeczalnie- ,,Chimerowy" styl.Pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag, choinka wyszła czadowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten tag - wspaniała wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna!!!
    To wspaniały sposób na wykorzystanie wszystkich świątecznych skrawków:)
    Już wiem co będę robić wieczorem:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny tag...a choinka fantastyczna:) Pozdrawiam przedświątecznie i dziękuje za odwiedziny, pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na użycie ścinków papieru... Tag bardzo klimatyczny choć kolory nie takie jak zazwyczaj;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! Szalenie podoba mi się ta choineczka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudny <3 rewelacyjna jest ta choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Bardzo lubię takie darcia i chlapania, a pomysł na ścinkową choinkę przedni- prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna świąteczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń