2017-02-25

Ja Ciebie..., czyli o ochocie na lift

Ostatnio miałam wieeeelką ochotę na lift. Wzięłam więc telefon do ręki, uruchomiłam przeglądarkę i postanowiłam przejrzeć wyzwaniowe blogi. Zatrzymałam się na TDZ, gdzie dziewczyny podsunęły do zliftowania śliczną kartkę, której autorką jest Olenkaja
Moja wersja wygląda tak:






Skład: papiery - Lemoncrft i UHK Gallery, kwiatki z WOC, agateriowy stempel, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie TDZ:


Dziękuję za uwagę :*

25 komentarzy:

  1. ekstra, swietny lift, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Taka klimatyczna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna! :)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! i ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Sprytna podmiana kolorów- uwielbiam połączeniu brązu i niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Lift liftem, ale można rozpoznać Twoja rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna- wspaniałe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna karteczka! Tyle się tu dzieje! A plastry miodu robią wielkie wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jak cudowna karteczka! Piękne są Twoje prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku!!!!!!!Kochana!!! Po raz kolejny mnie zachwyciłaś swoją kartką. Śliczne są te kwiatuszki i ta siatka miodowa :) Pięknie ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny lift!
    Dziękuję za udział w zabawie Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna! Cieszę się, że liftujesz z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna kartka, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna kartka :) bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgaszone, ciepłe kolorki i piękna kompozycja !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super praca i kompozycja. Puk puk co Cię tu tak mało ostatnio. Tęsknim :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kartka jest taka... hmm... nieoczywista :P) a przez to jeszcze bardziej ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! Kompozycja kwiatowa - cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń