2015-01-29

Potworkowa Uczennica

We wrześniu Potworek rozpoczął karierę szkolną. Obok tego ważnego wydarzenia nie mogłam przejść obojętnie, dlatego skleiłam naszej małej uczennicy album. Postawiłam na brązy i niebieskości, w środku znaleźć można papiery Pion i UHK Gallery oraz tekturki Anemone:


















Szczegóły:


Skład: papiery - Pion (m.in. ten, ten i ten) oraz UHK Gallery (ten, ten, ten i ten), tekturki Anemone (ta, ta, ta, ta i ta), kwiaty, wycinanki z BSa i dziurkaczy, różne stemple, taśmy samoprzylepne oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

14 komentarzy:

  1. Asia, stworzyłaś arcydzieło! Jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały jest cudny, ale okładka mnie najbardziej zachwyciła, obłędne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak - zarówno z albumiku jak i z siostrzyczki. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam jaka jest z niego dumna :) piekny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Raju, super! Klimat, stemple, napisy, podpisy... Genialny! I te zdjęcia cudne - tornistry i rogi większe od dzieci ;-)
    Ale mnie zainspirowałaś - i ja powinnam taki machnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu śliczny jest!!!!!! Piękna pamiątka :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jak dzieci szybko rosną ;) Albumik świetny, ciepły i klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Cudownie z tymi czarno- białymi zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna pamiątka! Cudnie dobrałaś kolory i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudny. Ogromni podoba mi się ten album. :)
    ma świetny klimat i super dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwornie profesjonalnie (czyli w tym wypadku: po uczniowsku!) wyglądająca Młoda Osoba:-) I zero strachu przed egzotyką nowego, szkolnego świata!
    A album - wspaniała pamiątka. Pomyśleć, że za 20 lat... przy herbacie, wieczorem... przerzucanie stron... Wspaniałość:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki boski album!!! Ale będzie z niego wspaniała pamiątka! Dobrze mieć taką siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Potworek ma szczęście:) Taki niepowtarzalny piękny album!

    OdpowiedzUsuń