2014-03-15

Wiosenne wyzwania

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na dwa bardzo wiosenne wyzwania, do CraftBaru i Scrapgangu. Mam nadzieję, że piękna, słoneczna pogoda (niekoniecznie dzisiaj ;)) dostarczy Wam wielu inspiracji.

Pierwsza kartka powstała z craftbarowej wykreślanki, jak widać, zdecydowałam się na rozdarcie, poszarpane brzegi, media, tusz i tekturkę:




Natomiast do stworzenia tej pracy zainspirowały mnie pewne, bardzo urocze fotografie, które znajdziecie na scrapgangowym blogu:




Skład: papiery UHK Gallery (ten i ten), craftbarowe astry i róże (ta, ta i ta), dodatki z masy plastycznej, Distressy, wstążka, farba akrylowa, tekturka oraz tildowe gniazdko.

Dziękuję za uwagę :*

23 komentarze:

  1. przepiękne :) szczególnie ten soczysty róż pierwszej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Szczególnie pierwsza, z uroczym gniazdkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie przywołujesz wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ślicznie, kolorowo u Ciebie :) Super, bardzo mi sie podobają Twoje prace. I podziwiam za te media .... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością na nie patrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przecudne. ;)) Nie mogę się na nie napatrzeć. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ niesmowite kwiaty i piekne kolory!
    Wiosny w sercu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, wiosenne kartki :) takie nieprzesadzone, idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne i obłędne! Oczu nie mogę oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  10. obie są niesamowicie piękne. Mają takie śliczne kolorki i kompozycję, ze z przyjemnoscią sie na nie patrzy i patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie cudne i sama nie wiem która bardziej :)
    Astry i róże zachyciły mnie całkowicie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś inspirujesz nas dziurkami w środkach kartek :) Obie wyszły swietnie. Sama nie wiem, która bardziej mi sie podoba, chyba ta pierwsza, ale i druga jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne obydwie, pierwsza pięknie wytuszowana, w drugiej bardzo podobają mi się wycięcia - pomysłowo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. obie świetne, ale ta pierwsza podoba mi się wręcz szalenie!!! kolczaste kwiaty w kontrastowym kolorze wyglądają cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prace :) wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne pozazdrościć talentu...w rewanżu zapraszam do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to dobrze, że wiosna coraz bliżej ;).. Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. I jedna i druga zachwyca kwiatami, kolorami i niebanalną kompozycją :) łał!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne i stylowe obie karteczki, nieprzesadzone, bardzo "innowacyjne", jeśli chodzi o sposób rozdarcia i uwydatnienie bazowego papieru, w drugiej-bardzo pomysłowo wykorzystany wykrojnik! Anita

    OdpowiedzUsuń