2014-01-30

Walczę z zimą

 Jak wiecie, zima to pora roku, której nie znoszę. Każde wyjście z domu wiąże się ze stresem, że będzie mi zimno ;) Postanowiłam więc wprowadzić na bloga trochę wiosny.
Prawie rok temu wzięłam udział w wiosennej wymianie, którą zorganizowała Boei. Zdjęcia trochę się naczekały, ale w końcu się udało je pokazać. Moje wiosenne karty wyglądają tak:






















Skład: papiery różne - m.in. Prima, ILS, Studio 75, stemple, wycinanki z BSa, tekturki oraz różne ścinki.

Mam nadzieję, że choć na chwilę poczujecie wiosenne ciepełko :)

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Co jedna, to piękniejsza! Ja też nie cierpię zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, zdecydowanie cieplej! Na sercu ;))) Wszystkie cudne!..
    A zima podobno ma za chwilkę odejść...

    OdpowiedzUsuń
  3. zima mnie przeraża! a kartki powalają :) piękne i optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wiosenne karty, szczególnie podoba mi się ta pierwsza z zasłonką - cudna!!!
    i łączę się w podejściu do zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wiosennie i optymistycznie. Cóż za ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna przydałaby mi się też. Dziękuję, że dzielisz się swoją. :)
    Śliczności pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wiosenka! pierwsza mi się podoba z tą zasłonką tak pięknie przywiązana wstążką

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszystkie, ale ta pierwsza spodobała mi się najbardziej. Firaneczka jest super :)
    Też nie znoszę zimy, ale na szczęście już niedługo wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Like it!
    Super kolorki i kompozycje. Masz wyczucie Kobieto:) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miło mieć je znowu wszystkie razem przed oczami ;) Cudowne są! Moja- ta z zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany! faktycznie dzielnie walczysz z zimą! moje ulubione chyba te z karmikiem! ale wszystkie cudowne i chyba wygrałaś te starcie, patrząc po pogodzie za oknem!

    OdpowiedzUsuń